» منهای اقتصاد » اعلام محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته
اعلام محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته
منهای اقتصاد

اعلام محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

۰

پلیس راه راهنمایی و رانندگی فراجا محدودیت‌های ترافیکی سراسر کشور را اعلام کرد.

به گزارش اکو ۳۶۵ و به نقل از پایگاه خبری پلیس، پلیس راه راهنمایی و رانندگی فراجا ضمن تسلیت ایام محرم الحرام از پیش‌بینی تمهیدات ویژه ترافیکی به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور وسایل نقلیه در جاده‌های کشور خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی اعلام‌شده برای پایان هفته به شرح زیر است:

 تردد موتورسیکلت: 

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ تا ساعت ۶ روز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره- تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

‌محور کرج – چالوس: 

الف – تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است.

ب – تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد بصورت یک‌طرفه خواهد بود.

ج – تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه و شنبه یعنی تاریخ‌های ۶ مرداد ۱۴۰۲ و  ۷ مرداد ۱۴۰۲ از آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک‌طرفه خواهد بود.

محور هراز:

الف – در تاریخ چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب – تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه یعنی تاریخ‌های ۴ مرداد ۱۴۰۲ و ۶ مرداد ۱۴۰۲ ممنوع است.

ج – از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد شد.

تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

لینک کوتاه: https://eco365.ir/842q

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×