» حمل و نقل » ناوگان حمل‌‌ونقل شهری “برقی” می‌شود
ناوگان حمل‌ونقل شهری "برقی" می‌شود
حمل و نقل - سردبیر

وزیر کشور:

ناوگان حمل‌‌ونقل شهری “برقی” می‌شود

۰

به گزارش اکو۳۶۵ و به نقل از تسنیم، وحیدی در مراسم رونمایی از ۱۲۵ دستگاه ون و ۲۵ دستگاه اتوبوس که در عرصه صبحگاه سابق ارتش برگزار شد، اظهارداشت: زمینه‌سازی‌های خوبی برای استقبال از زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) انجام شده و از شهرداری و تمام مسئولانی که در حوزه نوسازی ناوگان شهری اقداماتی انجام دادند قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین خدمات برای زائران تسهیل حمل و نقل است افزود: برقی‌سازی ناوگان در دستور کار جدی ما قرار دارد که در کاهش آلودگی هوا بسیار تاثیرگذار است.

وحیدی تصریح کرد: از استاندار خراسان رضوی نیز تشکر می‌کنم که موجدانه و مصرانه از شهرداری در پیشبرد اهداف حمایت می‌کنند.امیدوارم که بتوانیم در حوزه حمل و نقل درون‌شهری و قطارشهری، تاکسی برقی و  حمل و نقل عمومی به استاندارهای خوبی دست پیدا کنیم و آنچه باید انجام شود، انجام گیرد.

وحیدی در جمع خبرنگاران در خصوص طرح حرم تا حرم  نیز اظهارکرد: این طرح برای زائران نقش تعیین‌کننده‌ای دارد کارهایی که باید به شکل حمل و نقل در داخل شهر تکمیل شود‌ جزو دستور کارهای شهرداری است و وزارت کشور نیز کاملا حمایت می‌کند.

وزیر کشور گفت: خوشبختانه هر کاری برای زائران لازم است انجام شده و می‌توان به بیش از ۷ تا ۸ میلیون زائر که براساس پبش‌بینی‌ها به مشهد می‌آیند، خدمات ارایه داد.

لینک کوتاه: https://eco365.ir/9qdf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×