» حمل و نقل » افزایش ۲۷ درصدی جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان‌غربی
افزایش 27 درصدی جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان‌غربی
حمل و نقل - سردبیر

افزایش ۲۷ درصدی جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان‌غربی

۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در سه ماهه اول امسال به صورت متوسط روزانه حدود پنج هزار و ۵۰۰ مسافر در مسیرهای درون و برون استانی توسط ناوگان حمل و نقل مسافری جابجا شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش اکو ۳۶۵ و به نقل از ایرنا، پیمان آرامون روز سه‌شنبه افزود: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۵۱۰ هزار مسافر در قالب بیش از ۵۰ هزار سفر در مسیرهای درون و برون استانی جابجا شدند.

وی اضافه کرد: بیش از سه هزار دستگاه خودروی ناوگان مسافری در سطح استان فعالیت دارند که نسبت به سال گذشته با پیوستن ۱۹۸ دستگاه جدید شامل سه دستگاه اتوبوس، ۱۳۹ دستگاه مینی بوس و ۵۶ دستگاه سواری، افزایش هفت درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر از سه هزار دستگاه خودروی فعال ناوگان مسافری استان، ۵۵۶ دستگاه اتوبوس، بیش از یک هزار دستگاه مینی بوس و یک هزار و ۴۳۹ دستگاه سواری است.

آرامون تاکید کرد: سه تا پنج درصد ناوگان حمل و نقل مسافر کشور در آذربایجان غربی فعال است همچنین سه هزار و ۷۵۹ راننده در مسیرهای درون و برون استانی، جابجایی مسافران را برعهده دارند.

لینک کوتاه: https://eco365.ir/pw4c

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×