» مسکن » ترمز افزایش اجاره بها کشیده شد
ترمز افزایش اجاره بها کشیده شد
مسکن - ویژه

خبر خوب برای مستاجرها؛

ترمز افزایش اجاره بها کشیده شد

۰

یک مشاور املاک می‌گوید: هم‌اکنون در محله پیروزی متقاضی رهن و اجاره وجود دارد؛ در طول ۳ ماه گذشته رهن و اجاره افزایشی بوده اما این روند متوقف شده است.

به گزارش اکو ۳۶۵ و به نقل از اکوایران، محله پیروزی در شرق پایتخت و در منطقه ۱۳ تهران قرار دارد. این محله از جنوب به بزرگراه محلاتی، از شمال به خیابان ۵/۳۱ نیرو هوایی، از شرق به بزرگراه بسیج و از جهت غرب به میدان شهدا (ژاله سابق) متصل می‌شود.یک واسطه‌گر ملکی با اشاره به روند افزایشی رهن و اجاره در محله پیروزی در چند ماه اخیر به اکوایران می‌گوید: هم‌اکنون در این محله متقاضی رهن و اجاره وجود دارد؛ در طول ۳ ماه گذشته رهن و اجاره افزایشی بود اما خبری از اینکه بالاتر برود نیست.

سال گذشته واحدی ۱۰۰ متری در محله پیروزی را می‌شد با ۴۰۰ میلیون تومان رهن به صورت رهن کامل اجاره کرد؛ اما هم‌اکنون رهن کامل همان واحد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

در محله پیروزی، برای واحدی با ۶۰ مترمربع زیربنا، ۱۳۰ میلیون تومان رهن و ۹ میلیون تومان اجاره و آپارتمانی دیگر با ۷۵ مترمربع زیربنا، ۳۰۰ میلیون تومان رهن و ۱۰ میلیون تومان اجاره ماهانه پیشنهاد شده است.

رهن کامل واحدی با ۱۵۰ مترمربع زیربنا، یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و رهن کامل واحدی با ۵۲ مترمربع زیربنا، ۴۰۰ میلیون تومان است.

photo_2023-08-14_14-49-49

 

لینک کوتاه: https://eco365.ir/klmy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×