کارخانه کسبوکار
روشهای راهاندازی، توسعه و تحول کسب و کار در بازار ایران
جواد لگزیان نوشت: اگر برای راهاندازی کسب و کار ایدهای دارید و میخواهید استارت آپ خودتان را داشته باشید یا به توسعه و پیشرفت و تحول اساسی در کار خود فکر میکنید، کتاب کارخانه کسبوکار آمده است تا تمام تجربیات صفر تا صد یک مدیر موفق ایرانی را در اختیار شما بگذارد.
به گزارش اکو ۳۶۵, مهندس کیارش عباس زاده کارآفرین نمونه، بنیانگذار زود فود سابق (اسنپ فود فعلی)، گروه اسلایسینگ پای ایران، خانه کسب و کار و بسیاری شرکتهای موفق دیگر در این کتاب با نثری ساده و روان، تصاویری جالب و نمودارهایی روشن مسیری را نشان میدهد که شما باید به سوی کسب و کار موفق بپمایید تا با حداقل امکانات اما عزمی راسخ کار خود را هر چه سریعتر و همزمان با خواندن صفحه اول کتاب آغاز کنید.
شما با کتاب کارخانه کسبوکار گام به گام همراه یک کارآفرین موفق افکارتان را در جهت موفقیت بهسازی و هدفمند میکنید و با روایت داستانگونه و صمیمی کتاب مطالب ضروری کسب و کار از آمادهسازی پیشنویسهای مالی و مدیریت استراتژیک تا بازاریابی و فروش را میآموزید.
کتاب کارخانه کسبوکار یک کتاب کاربردی، علمی، به روز و متناسب با بازار ایران است که شما را با این ۱۴ نکته کلیدی آشنا خواهد کرد.
۱. انتخاب مسیر شغلی، کشف منطقه نبوغ و موفقیت مالی در ایران
۲. راهکارهایی برای رهایی از کمال گرایی و اهمال کاری، افزایش عزت نفس و ارتقای اعتماد بنفس
۳. دانش ضروری کسبوکار و ترندهای بین المللی مانند VR, Blockchain, 3D Printing, AI, و …
۴. متدولوژی کشف و خلق ایدههای استارتاپ و کسبوکار برای افرادی که نیاز به ایده دارند
۵. ارزیابی و اعتبارسنجی ایدههای استارتاپ و کسبوکار (قیف ایده)
۶. کاربرد استراتژی در انتخاب ایده و شروع استارتاپ و کسبوکار (پورتر، اقیانوس آبی، مدل دلتا و …)
- A. اصول بازاریابی، انتخاب بازار هدف، نقشه سفر مشتری، USP، هرم ارزشهای B2B و B2C و ….
۸. بنچمارکینگ و الگوبرداری، تفکر طراحی، بوم ناب، بوم مدل کسبوکار، تحلیل محیط کلان و PESTELID
۹. متدولوژی لین، کمینه محصول پذیرفتنی (MVP) و RAT، انواع، میزان اعتبار، خطاهای رایج، شیوه طراحی و اجرا
۱۰. اصول طراحی پرسشنامه و مصاحبه با مشتری
۱۱. شیوههای هدف گذاری، KPI و OKR
۱۲. شاخصهای کارآفرینی و راه اندازی استارتاپ و کسبوکار در ایران
۱۳. ابزارها و منابعی برای بهینه کاوی و الگوبرداری
۱۴. پاسخ به سوالات رایج و دلایل شایع شکست استارتاپ و کسبوکار در ایران
کتاب کارخانه کسبوکار نوشته کیارش عباسزاده، کارآفرین نمونه ملی و بنیانگذار زودفود (اسنپفود فعلی) و عاطفه مهدوی، دانشآموخته دکترای روانشناسی را انتشارات خانه کسب و کار در ۵۷۸ صفحه و با قیمت ۵۰۷هزار تومان رهسپار بازار کتاب کرده است.