» طلا » قیمت طلا و سکه امروز ۳ تیر ۱۴۰۳
قیمت طلا و سکه امروز ۳ تیر ۱۴۰۳
طلا

قیمت طلا و سکه امروز ۳ تیر ۱۴۰۳

۰

قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ با افزایش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. حباب سکه نیز در تمامی قطعات، روند صعودی طی کرده است.

به گزارش اکو ۳۶۵ و به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳، همزمان با تعطیلی بازار جهانی و همراه با افزایش قیمت دلار، در روند صعودی بازگشایی شد. شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا امروز، بدون تغییر، با رقم ۲۳۲۱ دلار به ثبت رسیده است.

قیمت سکه و طلا ۳ تیر

قیمت نقره افزایش یافت

قمیت اونس جهانی نقره نیز مانند طلا بدون تغییر، روی رقم ۲۹ دلار و ۵۵ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با ۴۰۰ تومان افزایش، گرمی ۵۶ هزار و ۷۷۰ تومان به فروش رسید.

سکه بهار آزادی کانال ۳۷ میلیونی را فتح کرد

قیمت سکه امامی امروز، با افزایش ۴۵۱ هزار تومانی، به نیمه کانال ۴۰ میلیونی صعود کرد و با رقم ۴۰ میلیون و ۵۵۸ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۱۸۵ هزار تومانی، به کانال بالاتر صعود کرد و روی رقم ۳۷ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه با ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ۱۵۰ هزار تومان افزایش، به ترتیب با رقم ۲۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله می‌شوند. سکه گرمی نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به کانال بالاتر صعود کرد و با رقم هفت میلیون تومان ثبت شد.

لینک کوتاه: https://eco365.ir/nrxk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×