» اخبار » پاداش ۳۸ میلیارد تومانی برای مشترکان کم مصرف برق
پاداش ۳۸ میلیارد تومانی به مشترکان کم مصرف برق
اخبار - انرژی - سردبیر - ویژه

پاداش ۳۸ میلیارد تومانی برای مشترکان کم مصرف برق

۰

مدیر شبکه توزیع برق دشتستان گفت: سال گذشته با همکاری بخش‌های کشاورزی و صنعتی، تابستان را بدون خاموشی در بخش خانگی گذراندیم و مشترکان برق این استان ۳۸ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف دریافت کردند.

به گزارش اکو ۳۶۵ و به نقل از فارس از شهرستان دشتستان، احمد بنافی فرماندار دشتستان صبح امروز در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، مجموعه‌های بهداشتی و درمانی، برابر قانون و دستور ابلاغی مکلف هستند از خدمات‌دهی به افرادی که اقدام به کشف حجاب می‌کنند پرهیز کنند.

وی با اعلام اینکه دستگاه‌های اجرایی از مصرف بی‌رویه برق باید جلوگیری کنند، افزود: اداره برق وظیفه نظارت بر میزان مصرف دستگاه‌های اجرایی را عهده‌دار است و باید این گزارش به صورت روزانه در اختیار فرمانداری قرار گیرد.

این مقام مسؤول از تخصیص ۷۸ درصدی اعتبارات سال گذشته خبر داد و اعلام داشت: برخی دستگاه‌های اجرایی نسبت به برگزاری مناقصه کوتاهی و ضعیف عمل کرده‌اند.

مصطفی بارگاهی معاون سیاسی امنیتی فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: ما در انتخابات هیچگونه جانبداری از حزب و گروه خاصی در دستور کارمان نداریم و از مسؤولان دستگاه‌های اداری شهرستان نیز همین انتظار را داریم.

حسین شمسی‌فرد مدیر شبکه توزیع برق دشتستان اظهار داشت: سال گذشته با همکاری بخش‌های کشاورزی و صنعتی، تابستان را بدون خاموشی در بخش خانگی گذراندیم، مشترکان برق استان نیز در مجموع ۳۸ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف دریافت کردند.

وی با بیان اینکه از امروز ادارات موظف‌اند ۳۰درصد از نور خود را کاهش دهند، افزود: ساعت ۱۱ تا ۱۸ پیک بار است و در سال گذشته شاهد بودیم که برخی ادارات جهت کاهش مصرف برق با ما همکاری لازم را نداشتند؛ به عنوان مثال اداره ورزش و جوانان، سانس ظهر خود را تعطیل نکرد و همین امر تاثیر زیادی در مصرف برق در اوج ساعات مصرفی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×