» بانک » معرفی ۱۲ محصول جدید بانک تجارت در الکامپ شماره ۲۶
معرفی 12 محصول جدید بانک تجارت در الکامپ شماره 26
بانک

حضور پرفروغ هلدینگ فناوری اطلاعات بانک تجارت در نمایشگاه الکامپ

معرفی ۱۲ محصول جدید بانک تجارت در الکامپ شماره ۲۶

۰

بانک تجارت با ارائه ۱۲ محصول جدید و کاربردی در غرفه هلدینگ فناوری اطلاعات این بانک (تفتا) حضوری چشمگیر در بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک «الکامپ» دارد.

به گزارش اکو ۳۶۵ و به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، هلدینگ فناوری اطلاعات بانک تجارت به‌همراه مجموعه شرکت‌های عملیاتی زیرمجموعه‌ی خود به نمایندگی از این بانک در سالن شماره ۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران، آخرین دستاوردهای بانک تجارت در این حوزه را معرفی کرد.

هلدینگ فن‌آوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) متشکل از شرکت‌های ایران کیش، تاتا، زفتا، تکنوتجارت، سیمرغ تجارت، تجارت شایان، داتا و چابک تجارت در این نمایشگاه به معرفی ۱۲ محصول جدید و کاربردی بانک تجارت در حوزه مالی و بانکداری پرداخت. خدماتی همچون اکوتام، باجت، ریال دیجیتال، سامانه کهربا و تی‌بی پلاس که هرکدام در حوزه‌های مختلف بانکداری از جمله بانکداری شرکتی، تجاری، اصناف و اشخاص راهکارهای نوینی را به کاربران خدمت بانک تجارت ارائه می‌دهند.

شرکت «تاتا» با سابقه‌ فعالیت هشت ساله در زمینه تولید سامانه‌های جامع بانکی و ارائه خدمات نوین در این دوره از نمایشگاه الکامپ با ارائه‌ی محصولاتی همچون سامانه سها (احراز هویت دیجیتال) و lcms (سامانه‌ی مدیریت مشتریان حقوقی) به مشتریان توانسته جایگاه محصولات این شرکت را در بین رقبا به صدر جدول خدمت رسانی در این حوزه برساند.

شرکت «سیمرغ تجارت» با ارائه خدمات نوین بانکی با سابقه‌ای یازده ساله و همچنین به عنوان یک همراه پرقدرت در حوزه بانکداری شخصی به معرفی راهکارهای نوین بانکی پرداخته است. معرفی دو اپلیکیشن «باجت» که در بستر آن خدمات غیرحضوری عرضه می‌شود و «آرک» که یک سیستم بانکداری باز است از جمله خدماتی است که توسط شرکت سیمرغ تجارت ارائه می‌شود.

شرکت «تکنو تجارت» با هدف تکمیل زنجیره ارزش بانک تجارت در حوزه اقتصاد دیجیتال و ارائه خدمات کسب و کار و توسعه استارتاپی در این دوره از نمایشگاه با ارائه محصولاتی همچون مدیریت اسناد و قراردادهای دیجیتال، امضای دیجیتال، bnpl (اعتبار خرید اقساطی) و پلتفرم پی‌بار (صدور تسویه بارنامه) جایگاه خود را به عنوان یک شرکت تخصصی به اثبات رساند.

شرکت «چابک تجارت» که با راه‌اندازی باشگاه مشتریان بانک تجارت با بیش از ۹ میلیون مشتری، با هدف تعامل هرچه بهتر با مشتریان را در تدوین برنامه‌های خود دارد، علاوه بر ارائه خدمات پذیرندگی در باشگاه، سامانه راهبردی سیستم‌های یک‌سامانه‌ای «فرا» را در این دوره از نمایشگاه الکامپ عرضه کرد.

شرکت تجارت شایان با توسعه بسترهای خدمات نوین اعتباری در بانکداری شرکتی نیز به معرفی تامین مالی زنجیره تامین (scf) در قالب اپلیکیشن «اکوتام» که یک اکوسیستم تأمین مالی کسب و کار است پرداخت.

برپایی کارگاه‌های آموزشی در کنار برگزاری دیدارهای مستقیم با بازدیدکنندگان و صاحبان کسب و کارهای مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات از دیگر اقداماتی‌ست که در غرفه هلدینگ فناوری اطلاعات بانک تجارت به اجرا درآمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×