» اخبار » پیشروی قیمت طلا و سکه در بازار تهران
پیشروی قیمت طلا و سکه در بازار تهران
اخبار - طلا

پیشروی قیمت طلا و سکه در بازار تهران

۰

قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل صعودی شد؛ آن طور که سایت اتحادیه طلا و ارز اعلام کرده فلز گران بهای داخلی ظهر امروز در محدوده ۲ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش رسیده که در واقع ۳۷ هزار و ۴۰۰ تومان بالا رفته است. دیروز هم فلز گران بهای داخلی ۵۰ هزار تومان افزایش را ثبت کرد.

به گزارش اکو ۳۶۵ و به نقل از اکوایران، طبق اعلام سایت ها و کانال ها،  نرخ دلار  در آخرین روز اردیبهشت ۱۴۰۲ مسیر رشد را دنبال کرد. اسکناس آمریکایی امروز علاوه بر تهران در هرات نیز وارد کانال جدید شد.

نرخ  حواله درهم  امروز ۲۰۰ تومان بالاتر از روز قبل به فروش رسید. نرخ دلار در هرات هم در حول و حوش ۵۰۰ تومان افزایش را ثبت کرد.

قیمت انواع ارز در مرکز مبادله

قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا  امروز هم مانند روزهای گذشته بدون تغییر باقی مانده است.  قیمت دلار  امروز  یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، همچنان در سطح عدد ۴۲ هزار و ۳۵۲ تومان قرار دارد.

همچنین قیمت یورو در این مرکز رقم ۴۵ هزار و ۸۲۶ تومان را نشان می‌دهد. قیمت درهم امارات نیز در سطح ۱۱ هزار و ۵۳۲ تومان اعلام شده است. نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۸ هزار و ۵۰۲ تومان، ۴۱ هزار و ۶۶۰ تومان و ۱۰ هزار و ۴۸۴ تومان درج شده است.

همچنین قیمت هر گرم  طلا ۱۸ عیار  امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلا با کاهش نامحسوس ۱۹ هزار تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۲ میلیون و ۴۳۹ هزار تومان قرار دارد.

تداوم صعود قیمت طلا

نرخ طلا ۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل صعودی شد؛ آن طور که سایت اتحادیه طلا و ارز اعلام کرده فلز گران بهای داخلی ظهر امروز در محدوده ۲ میلیون و ۵۸۹ هزار و۲۰۰ تومان به فروش رسیده که در واقع ۳۷ هزار و ۴۰۰  تومان بالا رفته است. دیروز هم فلز گران بهای داخلی ۵۰ هزار تومان افزایش را ثبت کرد.

ورود سکه به کانال جدید

از سوی دیگر؛  نرخ سکه امامی هم مسیر افزایشی روز گذشته ادامه داد.  قیمت سکه  امروز نه تنها وارد کانال جدید شد بلکه تا پله نهم کانال ۳۱ میلیون تومان هم بالا رفت. البته در زمان نگارش این گزارش  قیمت سکه  امامی ۳۱ میلیون و ۸۸۱ هزار تومان بود که در مقایسه با روز قبل افزایش یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

قیمت سکه رفاه هم امروز وارد کانال ۳۲ میلیون تومان شد اما ظهر امروز در محدوده ۳۱ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان به فروش رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×