» ارزدیجیتال » پیش بینی قیمت ریپل تا سال ۲۰۲۵
پیش بینی قیمت ریپل تا سال ۲۰۲۵
ارزدیجیتال

پیش بینی قیمت ریپل تا سال ۲۰۲۵

۰

آیا قیمت ریپل به ۲۱ دلار می‌رسد؟ یک تحلیلگر معروف دنیای کریپتو با نام مستعار CoinsKid به بیش از ۲۷۰ هزار دنبال کننده خود در یوتیوب گفت که احتمالا ریپل با یک جهش قیمتی از ۰.۶۳ دلار به ۲۱ دلار می‌رسد.

به گزارش اکو ۳۶۵ و به نقل از cryptoglobe، با تمرکز ویژه بر شاخص‌های فنی، CoinsKid اینطور استدلال می‌کند که اگر قیمت ریپل از ۱.۳۰ دلار فراتر برود این احتمال وجود دارد که تا سال ۲۰۲۵ با ادامه روند افزایشی، قیمت ریپل به محدود ۲۱ دلار برسد.

این تحلیلگر به این موضوع اشاره می‌کند که ریپل از سال ۲۰۲۰ به طور کلی روند صعودی خود را در طولانی مدت حفظ کرده و این مساله روی خوش‌بینی او بی‌تاثیر نبوده است.

بررسی داده‌های اطلاعاتی در سال جاری میلادی به ما نشان می‌دهد که ارزش بازار ریپل نسبت به اوج خود در همین سال، نزدیک به ۱۰ میلبارد دلار کاهش یافته است. حتی زمانی که دادگاه به نفع ریپل رای داد و قیمت این رمزارز صعودی شد، پس از مدت زمان کوتاهی ریپل تمام سود به دست آمده را از دست داد و به نقطه قبلی برگشت. ممکن است این کاهش قیمت به دلیل این باشد که یک قاضی فدرال اخیرا تصمیم قاضی پرونده ریپل را رد کرده بود.

برخلاف نگاه خوش‌بینانه CoinsKid، تعدادی از تحلیلگران از کاهش احتمالی قیمت ریپل به زیر ۰.۵۰ دلار خبر می‌دهند و به آینده این رمزارز چندان امیدوار نیستند. شاید رد درخواست تجدید نظر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نسبت به رای صادره در پروند ریپل بتواند سرنوشت این رمزارز محبوب را روشن‌تر و خریداران را نسبت به آینده امیدوارتر کند.

لینک کوتاه: https://eco365.ir/w2w1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×