با تمام توان در خدمت ایران و دولت خواهم بود
محمدجواد ظریف گفت: با تمام توان از دانشگاه برای ایران در خدمت رئیس جمهوری و ایران خواهم بود و از همه تقاضا دارم که بر پشتیبانی خود از پزشکیان بیفزایند و او و دولتشان را تنها نگذارند. به گزارش اکو ۳۶۵ و به نقل از ایسنا، محمدجواد ظریف در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «سلام بر مردم بزرگوار ایران. پیام دیشب بنده بهمعنای پشیمانی و یا ناامیدی از دکتر پزشکیان عزیز و یا […]