عقبنشینی نیسان از تولید خودروی برقی آمریکایی
نیسان، شاسیبلند اکسترا را به عنوان یک مدل هیبریدی دوباره احیا میکند و برنامههایش برای تولید یک خودروی برقی در آمریکا را متوقف خواهد کرد. به گزارش اکو ۳۶۵ و به نقل از تجارت نیوز، کریستین مونیر، مدیرعامل نیسان در آمریکا گفت: این خودروساز ژاپنی در سال ۲۰۲۸، نام اکسترا […]