کاهش مصرف برق تهرانیها در پاییز
با همکاری شهروندان پایتخت و اجرای طرحهای مدیریت مصرف انرژی، پاییز امسال مصرف برق تهرانیها نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرد. به گزارش اکو ۳۶۵ و به نقل از ایسنا، آمنه جمالو -مدیر دفتر مدیریت مصرف این شرکت- از همکاری ارزنده شهروندان تهرانی در کاهش مصارف مازاد برق قدردانی […]