blank
» اقتصاد جهانی » اخراج ۲۰ کارمند دیگر توسط گوگل به علت حمایت از غزه
اخراج ۲۰ کارمند دیگر توسط گوگل به علت حمایت از غزه
اقتصاد جهانی

اخراج ۲۰ کارمند دیگر توسط گوگل به علت حمایت از غزه

۰

گروهی که اخیراً تظاهراتی را در اعتراض به قرارداد شرکت آمریکایی گوگل با رژیم صهیونیستی سازمان داده است، اعلام کرد که این شرکت ۲۰ کارمند دیگر را به علت حضور در این اعتراضات اخراج کرده است.

به گزارش اکو ۳۶۵ و به نقل از تجارت‌نیوز،  گروهی که اخیراً تظاهراتی را در اعتراض به قرارداد شرکت آمریکایی گوگل با رژیم صهیونیستی سازمان داده است، اعلام کرد که این شرکت ۲۰ کارمند دیگر را به علت حضور در این اعتراضات اخراج کرده است.

گروه “فناوری برای آپارتاید ممنوع” No Tech for Apartheid که اخیراً تظاهراتی را در دفاتر گوگل سازمان داده بود، در بیانیه‌ای اعلام کرد که این شرکت آمریکایی علاوه بر ۳۰ کارمندی که هفته گذشته اخراج شدند، ۲۰ نفر دیگر نیز از کار خود برکنار شده‌اند.

این گروه ادعا می‌کند که برخی از کارمندان اخراج شده در اعتراضات و تحصن سه شنبه دو هفته گذشته در دفاتر گوگل در نیویورک و سانی ویل، کالیفرنیا، “نظاره گر غیرشرکت کننده” بودند و فعالانه شرکت نداشتند.

این بیانیه اخراج‌های دسته جمعی را در گوگل محکوم کرد و آن را “اقدام تهاجمی و انتقام جویی از روی استیصال” خواند.

سخنگوی گوگل از بیان دقیق تعداد کارگرانی که به دلیل اعتراضات اخراج شده‌اند خودداری کرد، اما در بیانیه‌ای که سه‌شنبه برای شبکهCNN  ارسال شد، تأیید کرد که اخراج‌های بیشتری رخ داده است.

لینک کوتاه: https://eco365.ir/10ll
blank

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×