کسب جایگاه برتر شیفته آرا در بازار آنلاین؛ رتبه سوم فروش کنسرو در دیجیکالا
محمد شریعتی، رئیس هیئت مدیره شرکت “شیفته آرای شرق”، از کسب رتبه سوم فروش محصولات کنسروی این شرکت در دیجیکالا خبر داد و با اشاره به استقبال مردم از این محصولات، بر نقش آن در صرفهجویی اقتصادی خانوار تأکید کرد؛ وی همچنین از امضای تفاهمنامه دانشبنیان با دانشگاه فردوسی مشهد و برنامههای توسعهای این شرکت خبر داد.
به گزارش اکو ۳۶۵، این صادرکننده نمونه صنعت غذایی در استان، با تکیه بر کیفیت محصولات و نوآوری در تولید، موفق به کسب جایگاه برتر در بازار آنلاین شده است. محمد شریعتی، رئیس هیئت مدیره این شرکت، با اعلام این خبر، گفت: «محصولات کنسروی “شیفته آرای شرق” در دیجیکالا، رتبه سوم فروش را به خود اختصاص دادهاند.»
شریعتی با اشاره به دلایل موفقیت این شرکت، افزود: «مردم به این نتیجه رسیدهاند که استفاده از محصولات کنسروی باکیفیت، صرفهجویی در هزینههای خانوار را به دنبال دارد. ما نیز با افزایش شیفتهای کاری، تمام تلاش خود را برای حضور مستمر و پررنگ در بازار به کار بستهایم.»
رئیس هیئت مدیره “شیفته آرای شرق” با اشاره به برنامههای توسعهای این شرکت، از امضای تفاهمنامه دانشبنیان با دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد و افزود: «در راستای توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع، برنامههای جدیدی برای استفاده از ضایعات در تولیدات خود داریم.»
شریعتی با اشاره به نقش این شرکت در اشتغالزایی، اعلام کرد: «در حال حاضر، ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در سراسر کشور در شرکت ما مشغول به کار هستند.» وی همچنین از کسب مقام اول صادرات در چند دوره توسط این شرکت خبر داد.
شریعتی با تأکید بر حمایت از تولید داخلی، بیان کرد: «محصولات “شیفته آرای شرق” با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و ۹۰ درصد از مزارع داخل کشور تهیه میشوند و ما ۱۰ هکتار زمین زیر کشت داریم.»
علاوه بر فعالیتهای اقتصادی، “شیفته آرای شرق” در حوزه مسئولیتهای اجتماعی نیز فعال است. شریعتی در این باره گفت: «درمانگاه ضامن آهو با ۱۸۰۰ متر مساحت و ۲۰۰۰ متر زیربنا توسط این شرکت ساخته شده که به نگهداری از کودکان معلول اختصاص دارد. همچنین، سالانه ۵۰۰۰ کولهپشتی و لوازمالتحریر به مناطق محروم ارسال میشود.»
